Auchan.pl
W Auchan jutro jest już dzisiaj – innowacja jest jednym z filarów sukcesu Grupy
Swoją pozycję Auchan buduje latami, a do sukcesu marki przyczynia się bezwzględne przestrzeganie zasad:
- codziennie poprawiać siłę nabywczą klienta, sprzedając coraz więcej artykułów po coraz niższych cenach;
- dbać o to, by coraz większej liczbie klientów poprawiał się komfort życia poprzez oferowanie im innowacyjnej oferty handlowej.
A wszystko to przy udziale odpowiedzialnych, profesjonalnych i szanowanych współpracowników, którzy są pasjonatami swojej pracy.
Aby budować przewagę konkurencyjną, Grupa od początku wprowadza innowacje handlowe. Propaguje je także wśród swoich współpracowników, inwestując w ich rozwój, zaangażowanie oraz współudział: wprowadzony w 1977 r. akcjonariat pracowniczy sprawił, że 137 tysięcy współpracowników stało się posiadaczami 13 proc. kapitału przedsiębiorstwa.
Od 50 lat Auchan, kreatywny uczestnik rynku dystrybucji dóbr i usług, stara się zwiększać innowacyjność oraz lepiej rozumieć potrzeby klienta.
Już w latach 60. XX wieku Auchan oddaje do dyspozycji klientów pierwszą stację benzynową w pobliżu jednego z hipermarketów. Tego, że jest liderem wprowadzania pionierskich rozwiązań dowiedzie ponownie, organizując w 1967 r. pierwsze „Targi wina” oraz rozpowszechniając nowoczesne produkty technologiczne (pierwsze odbiorniki TV w latach 70. XX wieku, pierwsze czytniki płyt CD w 1982 r.). Całkiem niedawno, bo w 2006 r., zaczął działać Auchan Télécom, zajmujący się usługami optycznymi. Grupa rozpoczęła też sprzedaż produktów bezglutenowych oraz zdrowej żywności pod własną marką.